Alla inlägg under februari 2008

Av Anna - 29 februari 2008 14:42

Idag är jag så fin om jag själv får säga det! Än så länge har det varit en underbar dag! varit en sväng i skolan och haft littsem å det gick bra! bra diskussioner! sen till ulricehamn för att äta på emma å andreas restaurang idag blev det helstekt fläskytterfilé med bearnaisesås...var sssåååå gott! allt jag ätit hos dem har varit gott men detta tog 1:a priset! när jag åkte till skolan idag läste jag i metro om några ungdomar som stämt träff på ett torg(låter illabådande) men sanningen är den att de hade KUDDKRIG!!! fasen vad tufft! så det tipsade jag ordförande i depom om inför introduktionen i höst! å när jag kom hem idag låg det en tidning å vänta på mig! åka skidor! så nu sitter jag här vårfin och saknar snön, men samtidigt inte...jag tror nämligen att vintern gör ett besök snart för det är ju trots allt bara feb-mars än...i april ska ni se att det smäller till(som senast) skulle dock vara skönt att svänga i backen lite*saknar åre*

ikväll blir det äta ute i borås å senare let´s dance ev hos emma å andreas å min favorit NATHALIE!!!*me love*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards