Alla inlägg under mars 2008

Av Anna - 31 mars 2008 16:03

precis hemkommen från lager 157 i gällstad.hann knappt in innan det hoppade ner minst 10 snygga klänninga/tunikor i min vagn.kom ut med en prickig fin klänning!


köpte skor i helgen...bidde tre par fast det inte riktigt var meningen, var ingen i mitt sällskap som ville ha å man får ju ändå ett par gratis! bidde 2 ballerina och ett par mer täckande (se bild)


på fredag är det invigning, ser jag framemot! undrar vad de har kokat ihop?!


imon är det första april...inte så förtjust i att bli lurad, tur att man är ledig...men det rä la möte kanske, jaja hoppas de är snälla!

Av Anna - 16 mars 2008 21:26

bott hemma ett tag nu...börjar få ordning på mitt rum, massa grejer å framförallt skolgrejer å kläder som inte får plats i min pyttelilla garderob...var på ikea idag och köpte lådor att bla lägga skolgrejer i och foton. får la se hur det blir! till skolan imon i 1½ timma sen ledig resten av veckan...knasigt men hoppas på jobb. läsa till tentor som en idiot oxå för att hinna...å sy å jag vet inte mer..ALLT!!!

varit en arg dag...allt å alla har stört mej...aaaggghhhh

i need to party!!!!!!

Av Anna - 11 mars 2008 14:31

gör allt utom det jag borde (läsa) precis hemkommen från stan, har ätit hos emma å andreas å varit på biblioteket för jag tänkte lånat ett ps2 spel men de var utlånade allihopa. vill å måste köpa nya (vår)skor för de skor jag har nu passar noll till jeans å kjol. köpa nya jeans oxå men det får robert betala. fick nya hennes igår å där i får jag 100:- rabatt på jeans på sisters så kan ju gå dit å prova några. imon är det vfudag i ulricehamn...drygt som fan å känner inte alls för det speciellt då det är mellan 9 å halv tolv...vill sova å göra ingenting. ska försöka gå ut å gå senare...måste få bort min chokladmage så nånstans måste jag börja...rätt skönt väder ute så får la passa på!

Av Anna - 10 mars 2008 17:56

kolla lite på melodifestivalen i lördags å fan vad bra att carola inte gick vidare!!!! för hon är sssåååå jobbig...inte för att jag diggar de som gick vidare men hellre de än " jag ska frälsa hela världen bruden" på lördag håller jag på sanna, charlotte å rongedal å vad som vore en katastrof är om det går för bra för christer...fast man får la hoppas att pensionärerna somnat då eller glömt sätta på hörapparaten för den är gräslig....så det så!


i´ll be back

Av Anna - 3 mars 2008 20:19

veckans första dag är snart över...detsamma är mammas födelsedag. hon är nyss fyllda 42! grattis grattis! imon ska jag vara barnvakt åt Nathalie för det är bara en föreläsning imon så men den hoppar jag för att vara med henne istället! resten av veckan ser likadana ut i föreläsningsmängd, känns så meningslöst... på fredag är det depompub! rockar fett! ;) ska bli kul! köpte tyger till min strutdocka idag men ännu fattas lite saker...

snart omtenta på KLS...fy vad jobbigt...får ta tag i det snarast å nån dag senare är det tenta i BOK men den ska nog inte vara några problem, bara jag klarar marton å jävla illeris så blir jag överlycklig! då blir det fest å bränning av bok ;)

ska nu kolla på inredning och nya vårskor...får se vad jag finner!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards