Alla inlägg under maj 2008

Av Anna - 28 maj 2008 10:20

www.family.se

Vad är det för en dag?vad är det för en dag?? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Nathalies födelsedag!! HURRA HURRA HURRA!!! har lagt ut en annons på www.family.se  sök på  nathalie 2 år - födelsedag - älvsborg - ulricehamn


Sången är känd från en av Nathalies favoritfilmer, Lotta på bråkmakargatan så vad passa bättre en dag som denna då min favorittjej fyller "tå"(visar med båda pekfingrarna ihop)

Igår var jag emma(hennes mamma) å robert i jkpg å käpte de sista presenterna, från emma å andreas får hon astrid lindgrens kappsäck med alla filmer å så köpte emma present från nathalies farfar å det blev en trehjuling, röd, det var väldigt viktigt!! tihi!


vet inte om jag hinner träffa henne idag då det nu egentligen ska göras skolarbete...å sen till borås för depom avslutning. men hon ska ha kalas på sändag så då blir det gött väder hoppas jag!


nanna koooom!!! vi busar å busar å busar! var som bekant barnvakt åt henne en dag förra veckan, vi var i stadsparken till att börja med å gunga och lekte i sandlådan, hade med oss melon som vi åt på picnickpläden i gräset! sen gick vi ner till emma å andreas restaurang för att hälsa på, de fråga om vi ville äta hos dem sen, ja det kan vi göra sa jag men då var klockan bara 10 så vi gick ut till europris å kolla på leksaker, hitta en underbar nalle som hade en kontroll i handen å en kontroll som man själv skulle ha. nallen skulle någon gömma å när man trycker på sin kontroll hör man nallen säga "kom å hitta mig, här är jag!" med andra ord en kurragömmabjörn. utanför kassorna fanns 2 trehjulingar, min sa hon då! haha inte riktigt men hon önskar sig ju en(tihi å det får hon på söndag)




Av Anna - 21 maj 2008 20:25

överst på min önskelista ligger en canon EOS 400D...jag vill ha NU!! blir så sugen! får tillbaka pengar på skatten så den ligger risigt till kan jag säga...men känns som om jag ska ha den får jag allt skaffa mig en dator oxå som jag kan fixa bilderna i...hhmmm...kostar ännu mer pengar.


imon är jag ledig från vfu:n men ska istället vara barnvakt åt nathalie! hade tänkt sova ut imon men ska inte klaga när man får buse med henne en hel dag! så underbar! hon går på en avdelning precis intill den jag är på så vi har setts lite och hon blir så förvånad över att jag är där...sa till henne igår att jag ska ju inte vara här, ska ju vara hemma hos henne å busa...ja sa hon då! idag gick hon å hennes kompisar å fröknar förbi och hon nästintill skrek till mig HHHEEJJJ! å så vinka hon! love that kid! längtar tills imon!

snart fyller hon 2 år (jösses vad tiden går snabbt) presenterna ligger nere å väntar på henne!


snart dags för sommarlov som ser ut att bli väldigt ledigt då jag inte fått något jobb...både skönt å inte men jessica och emma har "bokat" mig lite som barnvakt så det blir iaf lite pengar! 

Av Anna - 11 maj 2008 12:24

kollar just nu på talang 2008 fast jag borde göra min observations rapport som jag skjutit upp allt för länge å nästan glömt av å den sak in imon. såg en familj på talang och kände genast igen en kille...såg honom i sound of music i jönköping och tyckte han var så lik fam wahlgren...men icke, han ingår i familjen blad eller bbx8 som de kallar sig! mycket duktiga!!! spana in dem på youtube lr dylikt!


varit helt underbart väder hela veckan...har blivit lite brun men kunde blivit brunare om det inte varit för vfu:n. Igår var jag på kalas hos syrran som campar i gränna med mamma å pappa å givetvus hade jag gkömt bininin hemma så fick sola i trosor å bh...snyggt. hade smörjt in mig men brände mig nog ändå fast jag inte sola så intensivt...den kommande veckan ska de visst bli sämre väder, kallare men det kan vara lite skönt oxå...bara det inte regnar.


tillbaka till rapporten...om jag kan slita mig från talang...helt missat å kolla på det när det var "live"


hur ska jag kunna göra min jävla rapprt...HJÄLP!!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards