Alla inlägg under september 2008

Av Anna - 30 september 2008 12:09

hur kan man ta livet av någon?! sitter nu i en datasal och lenita meddelar mig det jag allra minst ville höra, det jag sett på tidningsframsidorna om nathalie är den nathalie som hon hjälpte till att leta efter i våras...nu är det september och hon är hittad....jag ryser i hela kroppen, hela jag ser ut som en igelkott.förbannade idiot hur kunde du????? hur kan man med att göra det och sen tiga om det i 4-5 månader...straffet hoppas jag blir hårt, han är knappt värd att få den lyxen att sitta i fängelse, samma straff som det han gjorde mot sin flickvän. så som dagens samhälle ser ut blir jag mer och mer för dödsstraff. nu kommer han få sitta i fängelse, varmt å skönt å KOSTSAMT.han har redan kostat samhället tillräckligt då han i och med sitt tigande har genom allt letande av poliser och andra kostat pengar och ....jag vet inte vad jag ska skriva, jag skakar.nu är det för nära mig och mina vänner...lenita kände henne, umgåtts med henne.känns som om det bara är en tidsfråga innan det händer någon något i min närmaste omkrets....vill inte tänka tanken men jag känner att man inte kan lita på någon i dessa dagar...så ska det inte vara!!! FÖRBANNAD!!!!


mina tankar går till Nathalies familj och vänner, en klen tröst i det hela men jag lider med er.ingen förtjänar att förlora någon.


må han hamna i helvetet eller vad man nu tror på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards