Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 18 augusti 2011 14:56

Varit ledig sen i torsdags! Skönt! Hunnit med mycket känner jag! umgås med svägerskor, shoppa(fast hitta inget) Ätit gott, kollat film å bara tagit det lugnt. 


Varit grymt shoppingsugen på sistone så när jag inte hittade något på A6 igår så surfade jag in på lite onlinebutiker. Fastnade för lite snyggt på Gina Tricot! Kika in länkarna! 

 http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_129163


http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_129552 


http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_129760


http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_130516


 Imorgon åker min sambo till norge för att fiska med bla sin kusin. Han har sett framemot detta länge! Kommer både vara skönt å tråkigt att han ska iväg.

Ska ju mestadels jobba å det finns andra att umgås med på kvällarna! Kanske övningsköra oxå men orkar inte i detta deppiga väder.


Var på husvisning igår, var väl okej men inget drömhus... men mina drömmar är mycket dyrare också så får väl sänka mig lite, allt går ju å göra om, måla tapetsera å så. Får väl se hur det blir! om Huset blir vårat bor vi granne med en av min sambos systrar!


Var på IKEA igår, vill ha allt!!! vill göra om hemma, vill ha nya tallrikar men det får vänta tills vi skaffar hus tycker sambon, de vi har funkar fast några fattas och gått sönder, han har väl delvis rätt...


Då tre av mina svägerskor flyttat/flyttar nu i dagarna så håller jag på att knåpa på inflyttningspresenter! Jag gör gärna egna grejer, mer personligt! Vad det är jag jag tyvärr inte avslöja då iaf 2 av tre kanske läser detta! Den som väntar får se ;)


Nu är snart rasten slut på jobbet sen jobba i 2 timmar till sen hem å inte göra något. Bara njuta av att slippa göra något!


Av Anna - 15 augusti 2011 20:53

"jag tänkte att nu när det är höst ute vore det passande med hösttema, det känns nytt". Eller inte, jag vill inte ha höst!!! Jag vill ha min sommar som aldrig kom!!! Den kanske var där men jag märkte det inte för att jag jobbade å när det väl blev semester hade jag fullt upp med att försöka koppla av. FATTA hur skönt det var när man hade sommarlov!!! saknar det massor!!! jag hade då tid till att njuta, hinna med att njuta och märka att det var sommar. KAn inte komma på något positivt med att det är höst... det blir kallare, mörkare, gråare, jag blir tröttare å förkyld.


Våren som varit var jobbig, mycket ansträngande på jobbet så hade verkligen behövt en riktig sommar på semestern. Något gott som kommit ur det jobbiga är att jag nu värdesätter ledighet mer än pengar. Bara jag har pengar så jag klarar mig, dvs pengar till hyra, mat, räkningar å diverse nöjen är jag lycklig och glad! Den närmsta tiden ska jag jobba 65% känns grymt skönt! kommer kännas i plånboken men som sagt, jag värdesätter ledighet!


när jag ändå är lite negativt inställd kan jag tillägga att myggor är inte till någon nytta, ser just nu ut som en prickig korv på ben, fötter och i svanken. KLIAR JÄVLAR!!!


även reklam mitt i filmer är så värdelöst, blir så förbannad för jag hinner inte ens koppla av och komma in i filmen innan det är dags för reklam igen å jag tappar tråden. Tack vet jag hyrfilm, bättre å se dem så än vänta tills de kommer på tv. Dock är det skralt med bra filmer på hyrhyllan men ibland glimtar det till med guldklimpar! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards