Alla inlägg under april 2008

Av Anna - 15 april 2008 15:15

jag vet ännu inte om jag klarat KLS tentan...hoppas fortfarande att de bara inte hunnit lägga in mina poäng...*håller modet uppe*


ska snart på depom möte sen städa på kåren...finns nog massa saker gömda i alla skrymslen å snår...är ju som en labyrint det där huset...ett under att man hittar in å ut över huvudtaget!


sommarfest på fredag! ska bli kul! vissa av de jag försökt bjuda in har visat bristande intresse...tråkigt att de inte vill ha ett liv utanför skolan men ändå med de man ser å tråffar i skolan...en chans att umgås utan massa måsten å prat om teorier om barn osv.

på lördagen är det fadderutbildning inför höstens introduktion...ser framemot hösten då man får se å träffa alla vilsna själar å hjälpa dem in i skolans måsten å trevliga stunder!

Av Anna - 13 april 2008 13:47

Igår var jag, mamma, carro å anki på sound of music i jönköping i mammas gudatempel (hv 71:s kinnarps arena) vi satt längst fram! så vi såg precis allt! helt underbart, fick gåshud flera gånger! Pernilla W och Gert Fylking var roliga. Lite scenändringar från film för att passa på scen men lika bra ändå! Älskar att gå på musikaler! kanske dra till götet ikväll å se den igen?!*haha*

Var 2 tjejer på scenen som jag kände igen, men jag vet inte var jag har sett dem...å de fanns inte med i programmet....hmm...googla dem sen.


idag har jag varit barnvakt å lukas å adam...spelat tevespel och kollat på disney channel.

em/kväll bjuder på läsning av litt tills imon...lagom roligt men är inte så många sidor som tur är! 

Av Anna - 5 april 2008 14:56

invigningen var kul! dock lite dålig uppslutning på de som skulle invigas men vi var iaf 8 st! å vi sprang härsan å tvärsan mellan skolan och ica för att utföra diverse uppdrag.  skrev depomlåtar (ida) sjöng om krokodilen ko0nstant i 2 timmar (efter vad frida sa iaf) vandrade upp till annelundsparken där frida och tidigare ordförandena väntade. grillen var tänd och frida gick igenom vad av sakerna på listan vi hade lyckats få ihop...vi fick tag på bla en stol papperskorg och en ren(eller del av ren iaf) grillade hamburgare. efter några cider gjorde blåsan sig påmind så jag och emma vandrade till pinocchio för att utföra våra behov, när vi kom tillbaka till gruppen skulle de precis gå*osis* kunde vi ju hållt oss...eller?

tillbaka till skolan. samlades i baccus för att umgås å prata en stund. vissa tog tillfället i akt att prova att åka brödback i en trappa i kårhuset. väl tillbaka i baccus försvann en efter en till att bli invigda...spännande å nerväst innan det var min tur...vad invigningen innebar vet bara vi som var där...*hemligstämplad info* tillbaka till baccus. rykte om toasittning vid snålfiket så vi drog dit. fortsatte festa i snålfiket sen en kort sväng in på puben(15 min max) sedan begav jag mej av till bussen som skulle ta mig hem till min varma säng...

Av Anna - 4 april 2008 14:44

idag var det då dags! sett framemot det ett bra tag! just nu sitter jag i biblioteket på skolan och väntar på att alexandra ska bli färdig på uppföljningen å då ska vi gå hem till henne en stund tills vi ska träffa de andra vid skolan. även hinna med en sväng till systemet för att shoppa goa cider! tänkte prova den nya xide spring...ser mumsig ut!


imon ska jag på BH party...ska bli spännande att se va det innebär och om man kanske kan köpa något snyggt!


mamma är i ullared idag...inte alls avundsjuk...icke alls...inte det minsta...får la hoppas på att hon köpte något fint till mig typ något rosa som kan vara bra å ha!

Av Anna - 1 april 2008 17:42

depom möte ute i solen så skönt så skönt! vi var inte så många men vad gjorde det i solen?! solen försvann dock efter ett tag och vi avslutade mötet...ser allihopa mycket framemot fredagens bravader som frida sa kan sluta var som helst, kanske inte ens är i borås...


dagen gick bra...inget lurejdrejeri varken från min sida eller att jag blev utsatt(vad jag vet*hmm*)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards