Alla inlägg under februari 2009

Av Anna - 17 februari 2009 10:54

i sommar kommer nästa harry potterfilm!!! i juli för att vara exakt å den SKA jag se!!! i love!!! såg trailern precis....mmmm godis!


igår satt jag vid datorn och leta efter fina klänningar och fann den jag har här under...jag älskar sådana klänningar!!! vill ha en sådan å skulle jag kunna sy kläder skulle jag göra en sån på stört!!!


ledig idag å ska leka hemmafru, robert har beställt värmning av köttfärssås å koka spagetti, det ska man la kunna fixa!


jessica bad mig att ev åka i backen med clara nästa torsdag då de har friluftsdag, gör jag så gärna! å på söndag kanske det blir skidåkning med lenita å hennes pojk! *håller tummarna*


jag SKA ut å gå sen, om inte bara för att röra på mig men för att lämna tillbaka den ergonomiska pennan jag köpte för en förmögenhet å den bara läcker å kladdar...

Av Anna - 10 februari 2009 22:05

haha kunde inte låta bli att skriva om dessa bilder då vi för tillfället är hjärntvättade med sådant i skolan*haha* den första nilden för att jag tror vi pratade om något liknande på mentorsgruppen igår...haha snacka om att spara på tid å vatten å så!!! hållbar utveckling!!!


å den andra där man verkligen kan se en markant skillnad på dubai på bara några år å den bilden visar ändå inte de största förändringarna som är de konstgjorda öarna de gjort!

Av Anna - 9 februari 2009 20:32

...å det passar inte för jag måste till skolan imon å onsdag, gällande torsdag vet jag inte än, inte kommit så långt än... min enda tanke just nu är...var kommer allt snor ifrån?! det tar aldrig slut!!!!

jag har mina misstankar om att sjukdom beror delvis på party i lördags då man var ute å andades i kalla luften...jaja such is life! den 28:nde är det party igen! då här i lilla u-hamn! singstar mat, melodifestival och pluto!

Av Anna - 3 februari 2009 22:27

varit barnvakt sedan halv sju i morse tills nio ikväll... första åt lilla underbara nathalie som var sjuk, förkyld å snorig den lilla stackaren, led med henne. och sedan hem en pyttestund för att fara vidare till marbäck och ta hand om 2 matvrak...under tiden jag var där, 5-9 åt de två yoghurtar var 2 frukter var å chokladvåfflor i massor å flingor och lite godis...jag skulle vart mätt ända upp i halsen!!!


iaf när jag satt där i marbäck passa jag på att läsa lite tidningar, bla jag tror det var aftonbladets bilaga hemma...såg en urtuff lampa! värsta cool men för dyr (2198 lamplagret.se) då bara stommen ingick i priset, glasen fick man köpa till i vilken färg och form man ville var man ville(ikea?)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards