Alla inlägg under januari 2013

Av Anna - 30 januari 2013 20:46

Har idag rensat bland de lådor vi har stående på garderoberna i sovrummet. Packat och stuvat om. Har en STOR låda med tavlor och ramar och foton som bara ligger och väntar på att få komma fram å visa sin finaste sida! Vill ha en hel vägg med foton och tavlor. Vill speciellt rama in mina favoritfoton på mina nära å kära! Visa upp hur duktig jag är på att fotografera! Bilden nedan är lite inspiration till hur jag vill ha det!

Av Anna - 21 januari 2013 23:13

Tiden verkligen sniiiiiggggllllaaaarrr sig fram!! Jag vill ha huset NU!!! Drygt tre månader kvar nu! Det börjar bli verkligt på riktigt, jag rensar och donar här hemma. Packning får tyvärr vänta iaf 2 månader till... Suck. Så länge får jag drömma å planera, kolla IKEA, mio å alla andra möbelplace. Tapeter? Färg? Möblering? Köpa nya möbler? Kan inte med ord beskriva hur mycket jag ser framemot att i vår/sommar ligga i MIN trädgård å njuta av livet! Bjuda hem nära å kära på grillkväll!!!! Har ju inte gått att göra här å då vi bor så litet har det inte heller varit roligt att bjuda hem folk men till våren!!! Då jäklar ska jag bli årets värdinna! Korten nedan är jag i full skidmundering! älskar att svischa ner för backen! drömmer om hur vi ska göra om vårt kök, kan bli något åt detta hållet! å sista bilden, grattis till mig på 28 årsdagen! Det sägs att 2013 är "the Golden year" då det händer! Förutom huset så vet jag inte vad året har att erbjuda mig! Förhoppningsvis går jag upp i vikt istället för ner... If you know what i meen! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards