Alla inlägg under september 2012

Av Anna - 25 september 2012 19:20

Är ca ett halvår kvar tills huset är vårt, tills dess ska vi spara så mycket vi kan. Men det kommer bli svårt! Finns ju så mycket till huset som jag vill köpa nu!!! Fast är ju bättre å vänta tills vi vet hur och var vi vill ha sakerna! Ska bli skönt att komma ifrån lägenheten vi bor i nu men samtidigt väldigt tråkigt, har trivts här. bättre läge och denna takhöjd kommer vi aldrig få igen. Kollade igenom foton i mobilen innan, massa "skärmdumpar" (heter det så) på inredning och saker å ting jag gillar! Här kommer smakprov!

Av Anna - 22 september 2012 22:14

Här är huset, eller ja! Vår framtida dörr! Vad som döljer sig innanför får ni vänta med att se! ;)

Av Anna - 22 september 2012 22:10

Har nu gått ett tag och det börjar sjunka in att vi snart har ett hus! Är alldeles för länge kvar men väntar man på något...väntar man alltid för länge ;) vi vet inte exakt när vi får tillgång till huset men senast sista april! Varje dag hittills har jag kikat in inredningstidningar och bloggar efter hur vi skulle kunna göra med huset! Såååå roligt! Att kolla i ikea katalogen ännu en gång, nu när man är på väg till hus gjorde att vill ha lapparna som jag märkt sidorna med har nästan fördubblat sig. Det som vi behöver är typ allt! Kommer eka i huset så måste ju fylla ut med lite! Bara pengarna som fattas än så länge...

Av Anna - 15 september 2012 19:20

Nu i veckan skrev jag och min sambo kontrakt på ett hus!!!

Tillträde till våren! Blev i denna veva sugen på att blogga igen, nu när jag har något vettigt att skriva om! Följ med mig i mitt sökande efter hur huset ska inredas!

 

Nu ska jag kika på tapeter! tjuvkikade samma dag som vi skrev kontraktet men nu ska jag göra en djupdykning!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards