Alla inlägg under november 2012

Av Anna - 28 november 2012 19:59

Julen står på tröskeln! Har inte tagit fram advent och julgrejer än, främst för att jag inte hunnit men även för att jag tycker "startskottet" är första advent. Så i helgen kommer den stora stjärnan fram! Tänkte lägga upp bilder sen på hur JAG julpyntar, sparsamt och inget rött så långt ögat når. Hela helgen(nästan) kommer gå i jul å pysslets tecken. Imorgon ska jag och min kollega Irma hem till Petra Hallberg och fixa å dona lite! Är sååå sugen nu när jag sett vad andra som varit där har gjort!!! Gå in på Petras blogg vetja å inspireras du med! http://petrahallberg.blogspot.se/?m=1.


På fredag går det årliga julpysslet hos min ena svägerska av stapeln! Alltid roligt å inspirerande! Själv ska jag (försöka) göra ord som du kan se på bilden nedan! Får se hur bra det går...!


På lördag ska jag träffa några brudar som jag plugga med å såklart deras små gosnosar! Inte sett dem på evigheter! Har säkert redan lärt sig gå ;)


På söndag är vi bjudna på 1 årskalas! Presenten är inhandlad men ännu inte inslagen, hur jag än slår in dem så kan jag inte på något sätt göra det lika fint som födelsedagsbarnets mor! ;)


Men! Det är inte bara julen som närmar sig! För varje dag som går kommer vi närmare huset! Har så smått börjat packa grejer, sånt som vi ändå inte använder. Efter jul kommer ännu mer packas ner eller iaf sorteras å rensas, vi har alldeles för mycket grejer!!! Kika in här igen om några dagar så kan ni få se hur pyntet har gått och vad jag pysslat med i helgen!

Allmänt · Hobby · jul · Skapa
Av Anna - 8 november 2012 22:50

Letar febrilt efter inspiration inför det årliga julpysslet hos ena svägerskan. Har tidigare år gjort krans men eftersom vi bor i lägenhet(än så länge) så håller inte den sorts krans jag vill ha vidare länge( en med granris eller buxbom) så får koncentrera mig på annat, men VAD?? Har hittat lite grejer men de känns för enkla å snabba... Någon som har något tips å förslag??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards