Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 25 mars 2009 08:38

med andra ord idagisar! alltså blomman som ör en blandning mellan tulipan och prästkrage!(tror jag)

på fredag är det alltså sommarfest...skäms för att jag inte varit med på ett endaste hörn å planerat å hjälpt till men tänkte försöka infinna mig vid 18 å hjälpa till iag å sen smycka salen med mi närvaro! inte träffat mina kära depomkamrater på år å evigheter så det ska bli kul!


på lördag kommer ev linda å viktor å lilla edith till oss! såg kort på lilla tjejen på bilddagboken härmadan å hon är sssåååå söt!!!


nu snart dags för föreläsning om svenska som andra språk 2, lite intressant med tycker att det är för mycket fokus på skolan å förskolan glöms liksom av lite...


idag är det bättre väder än igår(ingen snö på backen iaf) så idag är jag gladare!! å min fot hurtar inte längre men är lite stel så jag kan gå någolunda normalt!


slutligen en stor kram till underbara nathalie som förgyller mitt liv med sina snart treåriga kommentarer! löv you!

Av Anna - 9 mars 2009 18:10

jag ska ta å tala om en sak för den som bryr sig...om caroline af ugglas vinner melodifestivel, som hon för övrigt ser ut att göra om man ska tro den lilla "undersökning" jag kryssa i vem jag hejar på på lördag...där leder hon procentmässigt...om hon vinner skäms jag fan för att vara svensk...å en sak till vem/vilka rösta på henne?!?!?! the song is värdelös håller tummarna för att hon kommer sist...SÅ DET SÅ

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards