Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Kan inte sova

Av Anna - 1 april 2013 23:23

Det börjar bli verkligt nu!! Om en månad ligger jag som vanligt i min säng under mitt täcke bredvid min älskling MEN i vårt hus! Whiieee! Flytten kommer ske i turbofart och vi kommer köra skytteltrafik mellan lägenheten å huset för han som ska ha vår lägenhet ska in dagen efter!!! Men som tur är har vi hjälp av familj å vänner! På den fronten är vi rika iallafall! Är så nedrans trött på denna lägenhet nu!! Å inte blir det bättre av att antalet lådor ökar varje dag och hemtrevnaden minskar i samma takt. Just nu känns det som att till helgen packas all "pynt" ner, alla ljusstakar, krukor å annat dekorativt. Men först tjejkväll, då får jag väl försöka göra det så mysigt här som det går! De kanske vill hjälpa till att packa så kan vi leka sex and the city! (Carrie ska flytta och de fyra vännerna hjälps åt under några dagar att packa ner carries hela liv samtidigt som de minns tillbaka och dricker gott) fast jag skulle tro att vi "bara" kommer att ägna oss åt tjöt, dryck å minnen! Å skönt är ju det! Packa hinns med en annan dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 januari 2014 20:50


Vill göra så mycket här hemma!! Måla å fixa! Vill även få till det med inredning å "krafs" men får inte riktigt till det, ser bara framställt ut... Får inte fram den känsla jag är ute efter. Inte nog med att jag inte får till det så vet jag inte ...

Av Anna - 28 augusti 2013 23:09


Igår hamna jag framför datorn och köksplaneraren på ikea. Tog mått på den yta som det framtida köket kommer vara, byggde vårt kök så som sambon pratat om länge men jag har inte riktigt kunnat se framför mig hur det skulle se ut, hade tron att det sku...

Av Anna - 18 juni 2013 00:05

Jag har hittat MIN tapet, tapeten som skriker ANNA!!!! Tyvärr är jag inte helt säker på märket och kan därför inte hitta den på nätet för att kolla priser... Vet någon vänlig själ "vem" som gör den?...

Av Anna - 18 juni 2013 00:02

Tiden passerar på ett ögonblick. Tycker det var nyss som trädgården knappt hade knoppar på träd å buskar och vi undrade hur denna trädgård skulle te sig grön, nu vet vi! Syrenerna har doftat gudomligt! Pionerna är på g, undrar om det blir några äpple...

Av Anna - 16 maj 2013 20:03

Bott i vårt hus i snart tre veckor! Tiden går väldigt fort!! Vi har på dessa veckor pysslat mest i trädgården, tagit bort buskar som var precis vid grunden på huset. Köpt äppelträd för de pengar vi fick av mormor och morfar som inflyttningspresent. K...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards