Alla inlägg den 26 november 2009

Av Anna - 26 november 2009 23:00

Äntligen kan man på lagerhaushemsida http://www.lagerhaus.se/ se deras sortiment!!!! som jag har saknat det!! efter att du kollat in sidan blir det nog en sväng till borås imon.


Imon kväll blir det julpyssel hos Cissi ute i skogen! Har laddat upp med material och har massa att pyssla med imon...funderar på att köta en liten EN, sätta i en kruka och pynta med små kulos från ikea och liten ljusslinga från ikea den med. Eftersom vi inte har plats för en gran kan det vara en liten tröst. Får se hur jag gör, får helt enkelt sova på saken.


Var en sväng i gällstad idag, var på serholt outlet (village grejer) De hade alldeles för mycket än vad en student plånbok har råd med tyvärr...men fanns MASSOR av julgrejer i den lite mer moderna stilen som jag föredrar. 

Var inne en sväng på lager 157...vilken besvikelse!!! det har bara blivit sämre sedan det öppnade. I början fanns det "normala" kläder som alla kunde ha men nu är det bara sådant som pinnsmala typer kan ha, å inte är det billigt heller...nä tack vet jag ullared! ;)

ett varv inne på haglunds blev det oxå, även där alldeles för mycket att kolla på å som jag ville ha! de har fina grejer från cult och sådana där bokstäver som jag redan har men minte fått upp än, nu kostar de 29:- st men när jag köpte dem kosat de bara 20:- idag fann jag lite mindre och "tjockare" bokstäver för 10:- och tänkte köpt GOD JUL men fann bara GOD _ _L, tråkigt men lite tur ändå för var skulle jag ha ställt dem...??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards