Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Anna - 10 juli 2009 22:47

king of pop är död och det har stått i tidningar och på nätet varenda dag sedan han dog. Hyllningsvideos har dykt upp här å var där de som kan dansa hyllar kungen av pop genom att dansa hans berömda steg en av mina favoriter som man kan se ur olika vinklar är denna här under. jag kan inte påstå att jag varit ett jättestort fan av michael men hans musik har alltid funnits i mitt liv då mamma å pappa hade några LP skivor hemma som jag lyssna på ibland. Har lyssnat med jämna mellanrum och har hittat mina favoriter såsom speechless och childhood men även lite mer fartiga som beat it och thriller. de senaste dagarna har jag lyssnat nästan för mycket på hans låtar men vissa är ssssååå bra! Låtarna kommer för alltid finnas kvar å inspirera framtidens musiker....ett arv då han själv inte finns på denna jord längre.

idag köpte jag minnesbilagan med michael jackson och jag blev bara så ledsen i hela kroppen när jag läste om hans liv. att han inte tyckte om sig själv och sitt utseende då han ju äldre han blev liknade sin far mer och mer och hur denna far har behandlat honom och hans syskon...inte konstigt att han var udda då han ville ta igen sin förlorade barndom. alla förtjänar en bra barndom!!!! om han hade haft det bra kanske han fortfarande hade varit i livet men samtidigt så kanske det inte blivit som det blev, alla hitlåtar och förändring av världen...


jorden har mist en stjärna men himlen har vunnit en

 Michael Jackson may you rest in peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards