Alla inlägg den 14 april 2013

16

Av Anna - 14 april 2013 23:24

Idag har vi varit i huset! Bara 16 dagar kvar tills vi flyttar in! Huset var nästan som jag minns eller som det ser ut på bilderna! Kommer bli toppen bara vi målar, tapetserar, lägger golv å får in våra grejer! Är nu ännu mer sugen på att packa ner allt så nu i veckan ska det jagas/köpas flyttlådor! Allt utom kläder å köksgrejer ska stuvas ner i lådor! Sambon brukar säga att jag har alla grejer i påsar överallt(inte sant, snarare han som har det så) men just ju har jag alla mina grejer i lådor! Ååååå släpp in mig i huset nu!!! Måste få börja pyssla å dona! Å vad det ska handlas när jag åker till Gekås nästa gång! Lampor! Gardiner! Duschdraperier you name it vi ska ha det! Å den extremt passande presenten jag fick av mina bästa tjejer! Den kommer väl tillpass! Ska tänka på er när jag köper något fint till huset! Ska bli så underbart att kunna bjuda hem folk i sommar utan att behöva sitta på varandra! Å vad jag ska baka!! Å sola i min trädgård! Längtan är ett milt ord för att beskriva det jag känner!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards