Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Anna - 2 oktober 2009 13:32

me love! me like!  jag älskar ullared!!! var inte så länge sen jag var där men när jag läser deras blogg http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/ å ser vad de har inne just nu blir jag sssåååå sugen på att åka dit direkt!! speciellt när jag såg denna bild:

                                                 

tavla föreställande en gammal kamera!!! vill ha nu!!!


Mamma ska dit om tre veckor...tre veckor är långa i ullared sammanhang, som de skriver  i sin blogg

 "Finns i butik just nu - kanske inte ens imorgon!"

hoppas hoppas hoppas att de finns kvar när mamma åker dit!!!
 å inte nog med att hon ska dit snart...hon har precis bokat en stuga åt henne å hennes shoppingglada kvinnliga arbetskollegor! de kommer ha sssååå kul!
 
nä nu kallar tvättmaskinen *pip pip pip* bäst att ta den å slänga mig i duschen för snart dags för lunch på Emma å Andreas här i stan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards