Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anna - 28 oktober 2009 10:34

finns mycket man vill ha här i världen som man egentligen inte behöver för att kunna leva men jag tycker om att ha saker och ting runt mig som jag tycker om...skiter i vad alla andra tycker men jag tänker igenom noga nuförtiden vad jag köper...VAR ska den stå? VAD ska den vara bra för(måste ha någon sorts användningsområde) HAR jag kanske redan något dyl? dess ting nedan vet jag precis var de ska hamna!


i denna ram ska de vara ett kort på mig i tex högerrutan plutandes med läpparna åt vänster där robert gör likadant mot mitt håll! ser framför mig hur gulligt det skulle bli! 

brickbord från village, dock vill jag inte ha just dessa brickor i men bordet ska stå jämte soffan.

  

sagaform RETRO servis! me really want då "orginalen" är svåra och dyra att få tag på.

 

en grön skål till min lilla gröna glassamling i köket  

kitchen aid är en liten "våt" dröm jag har, om jag får den DÅ jäklar ska de bakas!  

urgullig mugg från bluebox, finns med vingar i olika färger...denna och dennes kompisar har jag dock inte plats för men den är sssåååå söt!

 

ramkonstelation som ska sitta på en vägg med massa andra tavlor

 

vårat badrum är litet, finns inga förvaringsmöjligheter så vi skulle behöva något dylikt detta skåp...har ännu inte hittat i rätt färg eller mått...handfatet sitter tight mellan tvättmaskin och toalettstol...

 

i vårat sovrum vill och behöver vi något dylikt ovan att hänga våra kläder på, visst det går att hänga på sängen men ser sssåååå JÄVLA tråkigt ut!!!!

 

fatboy! en svart stor mjuk härlig skulle göra sig kanon som en extra plats att slå ner sin rumpa på vid fest eller filmvisning.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards